Member details

polyamorie

polyamorie
polyamorie (298)
Join

Sort by: -Old first- | New first

28 Mar 2007, 10:03
Hallo leden van de Polyamorie Hyves,

Zodra mijn blik viel op het Logo van deze site, moest ik aan Chakra's denken. Wie is er bekend met de leer van de Chakra's? En vooral wie is er bewust mee bezig om de Hart Chakra te openen? Hoe veranderde je leven vanaf dat moment?

Ik heb veel gelezen over deze materie en het is me duidelijk geworden dat de Hart Chakra het belangrijkste is om te ontwikkelen. Alle andere Chakra's of poorten mogen pas ontwikkeld worden als de Hart Chakra geopend is en open blijft. Dat klinkt logisch toch?! :huh:

Lekker vaag allemaal zullen sommige mensen misschien denken, maar het hart kan niet denken. Het hart voelt! :heartbounce:

Ik wil hier overigens Westers opgevoede mensen afraden om zich hals over kop op Chakra's te storten. Er zijn een hoop cursussen te volgen in Nederland op dit gebied, maar denk aan je vrienden, familie, partner(s). Vervreemd hen niet van je! Dat komt je Hart Chakra zeker niet ten goede. (u)

Veel liefde en geluk! Ronnie :coolpeace:
28 Mar 2007, 10:12
Hey Ronnie, ik ben daarmee natuurlijk bekend, alhoewel ik me nog niet heel erg in de materie heb verdiept. Heb ooit eens een aura foto laten maken en rond mijn hart was een gouden bol te zien. Haha, een hart van goud ;-)
Wat je trouwens helaas niet goed ziet op het logo is dat in het hart het woordje 'truth' staat. Ik vond dat wel uiterst passend aangezien polyamorie o.a. gebaseerd is op waarheid en eerlijkheid.
28 Mar 2007, 10:38
Hey Fe,

Even serieus was rond jouw hart op die foto een gouden bol te zien? Wat zeiden ze daar dan? Dat is toch heel uitzonderlijk? Ik ga een keer naar zo'n parabeurs, want ik wil ook zo'n foto laten maken. Ik vrees dat mijn hart van zilver is. ;-)

Groetjes, Ronnie
28 Mar 2007, 10:43
Goudgeel zeg maar, ook rond m'n hoofd. Haha, ze vroegen of ik verliefd was. Maar heb laatst op internet (web.tickle) ook testjes gedaan (doe ik vaker, erg grappig hoe ze toch altijd weer kloppen, plus is goed voor je zelfreflectie): eentje bepaalde de kleur van de aura en de andere de kleur van het hart. Ik kwam bij allebei op goud uit. En een vriend van me heeft me gezegd dat ik altijd een lichtje om me heen heb. En andere waarzeggers hebben me altijd verteld dat ik een goed en warm persoontje ben, vaak te goed voor anderen.
28 Mar 2007, 10:57
Hey Fe,

Ben jij bekend met Subliminal House?

Erick Morillo, een dj uit New York, maakt zulke muziek.

Een nummer van hem heet 'Sunshine':

"The Sunshine is penetrating round the Globe. This ONE time we got to let the WHOLE World know:
-There's Always a WAY,
-There's Always a Price to Pay,
-There's Always Another Day,
..OKAY.."

En herhaling..

Ik zing dit de hele dag en ik voel me helemaal 1.

Dit als tip, ook voor andere bezoekers.
28 Mar 2007, 11:16
Weer uiterst frappant...
Nee ik ken het niet, maar ik leef wel volgens de versregels ;-)
En anderen raad ik aan om zo te leven. Echt grappig, want alledrie de regels zeg ik echt vaak tegen anderen die advies nodig hebben of ergens mee zitten. Je kunt alles bereiken (niks is onmogelijk, alles is mogelijk), als je het maar zelf wil en bereid bent er desnoods voor te vechten. En morgen weer een nieuwe dag, een nieuw begin: nieuwe kansen, nieuwe ronden. En iedereen noemt me zonnestraaltje/schijntje.
Haha, gaat dat nummer over mij?
28 Mar 2007, 11:24
O ja, nog iets wat ik me meen te herinneren... Iedere chakra zou eigenlijk een bepaalde kleur moeten hebben als hij in balans is. De keelchakra is blauw en die van het hart is volgend mij geel (goud), maar daar ben ik niet zeker van.
28 Mar 2007, 11:30
Mijn hoofd is knalrood! ;-)
28 Mar 2007, 11:38
hmmm interisting theorie dat van die chakra's, heb je leuke links voor ons?

ps; leuke hyve weer Miss Sunshine!
28 Mar 2007, 12:46
Hey Sytze,
Je kunt ook gewoon even googelen hoor ;-)
Genoeg te vinden. Heb zelf even geen tijd om me er zo in te verdiepen. Heb volgende woensdag tentamen en ik moet ook nog iets van 4 rijlessen deze week, waarvan eentje over 15 min.
12 May 2007, 13:24
Hi u allen, interessante hyve, interessante materie. Ik voel me n beetje dom met deze vraag. Maar als je je hart centraal stelt, word je dan niet eerder gekwetst? Eerder dan wanneer je n ander deel centraal stelt of je hart is 'verhard'? Hoe bescherm je jezelf dan?
grtz!
Manon

12 May 2007, 14:22
Hey manon,
moeilijk om hierop te antwoorden. Let's try.... Ik denk dat het altijd een risico is om iets centraal te stellen of bloot te geven. Maar is het niet een deel van het leven? Blijdschap, gelukkig zijn maken evenzeer deel uit van het leven als teleurstellingen en gekwetst worden. En als we weer gekwetst worden komen we daar meestal sterker uit. Inderdaad daar komt de verharding dan om het hoekje kijken. Maar het is vaak gewoon de moeite om de sprong te wagen. Het kan net zo goed heel positief uitpakken. En als je het niet waagt zul je daar nooit achter komen (wie niet waagt die niet wint), en dat maakt het het nemen van het risico wel weer waard. Je kunt je hart en jezelf wel je hele leven blijven verstoppen, maar heb je dan wel een gelukkig leven geleid?
12 May 2007, 18:32
Hi, dank voor je antwoord.
ja and i guess dat een instelling zoals jij en Retro Ronnie hierboven beschrijven, je makkelijker 'back bounced' als dat nodig moet zijn :-)
kijk, ik wist wel dat ik wijzer zou worden vandaag :shining:
28 Jun, 17:01
Als je hart geopend is ben je gewoon verliefd op het hele leven en de mensen die de dan tegenkomt. (Dat wil overigens niet zeggen dat je dan ook gelijk met iedereen het bed deelt hoor!) :-)

Subject Started by  Replies   Last 
Paul
9 Friday, 00:12
Inge
0 21 Jul, 23:14
Jantje
2 2 Jul, 11:29
Magical Sunshine:shining: :heartbounce:
11 28 Jun, 17:09
Retro Ronnie
13 28 Jun, 17:01
 Poly